Επενδύσεις που θα ξεπεράσουν σε αξία τα 80 εκατ. ευρώ και θα επικεντρωθούν στο δίκτυο πωλήσεων προγραμματίζει για φέτος η Lidl Hellas, σχεδιάζοντας παράλληλα την επέκταση του bake off στο σύνολο των 221 καταστημάτων του δικτύου της.

Tο επενδυτικό σχέδιο της αλυσίδας φέτος περιλαμβάνει την οργάνωση και λειτουργία δύο νέων καταστημάτων σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα, ολικές ανακαινίσεις, επεκτάσεις, κατεδαφίσεις και χτίσιμο εκ νέου των καταστημάτων, με χαρακτηριστικές περιπτώσεις τα καταστήματά της σε Κεφαλονιά, Βέροια και Θεσσαλονίκη, εσωτερικές αναβαθμίσεις/ανακαινίσεις και αλλαγές θέσεων καταστημάτων. Βασικός στόχος των μετακομίσεων υποδομών είναι η μεγαλύτερη διείσδυση των Lidl σε πυκνοκατοικημένες γειτονιές, όπως και η μεγαλύτερη εγγύτητά τους στις κεντρικές αστικές περιοχές, ενώ τα επεκτατικά σχέδια της αλυσίδας στοχεύουν κυρίως τη νότια και τη νησιωτική Ελλάδα.

Σε ό,τι αφορά το bake off, για την αλυσίδα αποτελεί εδώ και πολλά έτη μία στρατηγικής σημασίας επένδυση. Ήδη σήμερα 181 καταστήματά της διαθέτουν γωνιές bake off.

Σχετικά με την πορεία των εσόδων της, παράγοντες της εταιρείας σημειώνουν ότι στο εταιρικό δωδεκάμηνο που έκλεισε στις 28 Φεβρουαρίου 2018, ο τζίρος της καταγράφηκε από σταθερός έως οριακά αυξημένος. Για το τρέχον 12μηνο η διοίκηση της Lidl έχει στόχο την οριακή άνοδο του τζίρου, πράγμα στο οποίο θα συμβάλλουν και τα νέα καταστήματα που θα εγκαινιαστούν στη διάρκεια της χρονιάς.

Έμφαση στους Έλληνες προμηθευτές
Σύμφωνα με την εταιρεία, το 80% του τζίρου της στη μαναβική προέρχεται από προϊόντα Ελλήνων προμηθευτών, ενώ σε ό,τι αφορά τα γαλακτοκομικά και τυροκομικά, προέρχονται από 21 Έλληνες προμηθευτές, που προμηθεύονται την πρώτη ύλη από τουλάχιστον 2.500 μικρούς παραγωγούς από όλη τη χώρα. Σε ανακοίνωση της εταιρείας σημειώνεται ότι η ποσοστιαία συμμετοχή των κατηγοριών αυτών στο συνολικό καλάθι αγορών του πελάτη της έχει αυξηθεί από 6% έως 20%.