Η Campbell Soup αξιολογήθηκε ως η πιο αξιόπιστη εταιρεία, στο ετήσιο USRepTrak 100 του Ινστιτούτου Φήμης. Πρόκειται για μια ετήσια μελέτη, που εξετάζει την αξιοπιστία και την φήμη των εταιρειών στις Ηνωμένες Πολιτείες τηε Αμερικής. Η γρήγορη ανάκαμψη της Campbell Soup στην κορυφή της κατάταξης, δείχνει έναν επιτυχημένο γάμο μεταξύ της ιστορίας και των πρωτοποριακών και καινοτόμων πρωτοβουλιών του σήμερα.

Όπως αναφέρει ο Lauren Friedman από την Global Social Enablement at Adobe«Η σχεδόν 150χρονη εταιρεία μπορεί να κερδίσει τους millenials (ηλικίες 18-35) με νέες φρέσκες καμπάνιες και όχι κάποιες νοσταλγικές». Επίσης, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλές από τις πρωτοβουλίες που επικεντρώνεται η Campbell Soup τα τελευταία χρόνια, απευθύνονται στους νέους σε ηλικία καταναλωτές.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει πολιτική διαφάνειας εφαρμόζοντας την καμπάνια What’s In My Food, η οποία καταγράφει τα συστατικά στα προϊόντα της. Σύμφωνα με έρευνα της Label Insight, το 94% των ερωτηθέντων είναι πιθανό να είναι πιστοί σε ένα εμπορικό σήμα, που προσφέρει πλήρη διαφάνεια. Αυτή η προσπάθεια θα βοηθήσει αρκετά την Campbell Soup, η οποία σκοπεύει φέτος να αφαιρέσει τα τεχνητά χρώματα και γεύσεις από όλα σχεδόν τα
προϊόντα της στη Β. Αμερική.

Η Campbell στο πλαίσιο ευρύτερης επέκτασης της και στις αγορές του σνακ και της υγιεινής διατροφής έχει ήδη προχωρήσει στην εξαγορά της Snyder’s-Lance, καθώς και των κτημάτων, Bolthouse Farms και Garden Fres.